Spells and Charms

プログラミング(呪文学)の学習記録。

頭痛/ Headache

f:id:ahochauyo:20180825204520j:plain


普段はまったく頭痛にならないので頭が痛くなった時にはどうしたらいいかわからない。昼まで寝てたいところだけど、今日は朝から仕事だし、好きな仕事なので頑張って起きる。昨日頭痛いなって寝る前思ってたよりはましになっててよかったけど一体全体なんだろう。8時間寝てるのにすんごい眠いからたぶんつかれているだけだとおもうけど。

昨日はひさびさに髪を切った。というかカナダに来てはじめてきった。カラーは前したんだけど。結果はめっちゃいいかんじ、現地のサロンでもぜんぜんいけるぜ。帰り道仕事まで時間があったのでずっと気になっていたお店にいった。そしたら前うちのカフェにきてくれたかな?と見覚えがあったのできいてみたらやっぱりそうだった。すごい好みの店だったのでうれしい。Tシャツを勝ったが10月に秋冬ものが入荷されるようなのでたぶんまたいく。

---

I'm haveing heavy headache. Ususaly I don't have one, soI don't know what to do. If I could, I want to sleep again though, I gotta go. Today, I am opening shift. But I love to work there, so I can.

Yesterday, I got my hair cut in a while., or perhaps I should say that was my first hair cut since I came to Canada. I really like it. On the way to home, I droped by a shop. The shop has been on my mind for some time. The shop staff seemed to be that I had met him. Sao I asked. Yes, he had came my cafe before! I bought a T-

 

shirt.